Oslo • Full time

Support Specialist

Er du glad i forsikring og teknologi? Noria søker Support Specialist!

Noria Software er et solid selskap med 30 års erfaring med kjerneforsikringsløsninger til captives, marine forsikringsselskaper og meglere både nasjonalt og internasjonalt. I alle år har vi løst spesifikke kundebehov, i et felles system som har hatt omfattende fornyelse og investeringer de siste årene. Nøkkelen har vært vår dype kompetanse på kundens forsikringsprosesser og en nysgjerrig kultur for utvikling av medarbeidere, kundesamarbeid og systemløsninger.

Noria Softwares kjernesystem, PARIS (Policy And Reinsurance System), er et egetutviklet system på en moderne plattform som er konfigurerbart for hver enkelt kunde. Resultatet er et ende-til-ende-styringsverktøy, datarapportering og nettportaler i en moderne plattform. PARIS er utviklet i Java med flerlagsarkitektur og fungerer med flere forskjellige databaser (Oracle, SQL Server, SQL Anywhere). 

I årene som kommer ser Noria store muligheter for betydelig vekst både nasjonalt og internasjonalt. I Norge har vi allerede en svært sterk posisjon med ledende kunder innen Marin forsikring og Captives. Internasjonalt har vi tatt de første skrittene i Marin og Captive markedet med kunder som Heineken og Vanbreda Marine.

Vi utvider nå Customer Service teamet som har ansvar for å ta om bord, utvikle og betjene kundene. Nå ser vi etter en Support Specialist til betjene kunder i tett samarbeid med et team med tung forretnings- og systemkompetanse. Henvendelsene fra våre kunder er ganske spesialisert, og fokuset vil være på problemløsning av komplekse saker som er meldt inn fra superbrukere hos våre kunder.

**Ansvarsområder og arbeidsoppgaver **

  • Du vil løse komplekse saker fra våre kunder, ofte i dialog med kundens superbruker
  • Du vil sørge for at alle kundehenvendelser blir fulgt opp og besvart
  • Du vil samarbeide tett med Support Manager, kundeserviceavdelingen, produktutviklingsavdelingen og våre kunder.
  • Du vil være med på å sikre og forbedre systemer og rutiner for mottak og besvarelse samt kontinuerlig jobbe for å forbedre supportfunksjonen, både mot kunder og internt

**For å trives i denne rollen tror vi at du er/har følgende bakgrunn: **

  • Solid erfaring med forsikringssystemer og/eller regnskapssystemer, samt gjerne Jira, Excel og AD
  • Serviceinnstilt og effektiv kollega med stor interesse for IT og forsikring
  • En analytisk, nysgjerrig person som liker å lære samt trigges av å løse vanskelige problemstillinger og trives med ansvar
  • En som kommuniserer godt med kunder på både norsk og engelsk (begge er arbeidsspråk)
  • Kanskje sitter du i et forsikringsselskap i dag, eller en leverandør mot forsikringsselskaper

**Hva kan vi tilby deg? **

  • Muligheten til å være med og bygge og påvirke et selskap i sterk vekst
  • En variert arbeidshverdag med utfordrende oppgaver i et sterkt fagmiljø
  • Et raust og inkluderende arbeidsmiljø med delingskultur og høyt faglig fokus, også på tvers av avdelingene
  • Konkurransedyktige betingelser og ordninger
  • Et sterkt sosialt miljø med hyppige arrangementer av både faglig og sosial karakter
  • Flotte, nyoppussede lokaler i Oslo Sentrum - Prinsens Gate 22
  • Stor fleksibilitet på hjemmekontor og arbeidstid

Norias kultur bygger på nysgjerrighet - vi utfordrer, engasjerer oss, tar ansvar og omfavner endring. Hos oss får du mulighet til å bidra, utvikle deg og være med å påvirke Noria sin fremtid. Hvis dette høres spennende ut gleder vi oss til å høre fra deg for å lære mer om hvem du er, hva du kan og hva du ønsker å for fremtiden.

Ble du litt nysgjerrig og ønsker å vite mer? Ta kontakt med rekrutteringsansvarlig Hanna.Lindberg@Noria.no / 94792523 eller Leder Customer Service Lars.Ola.Rambol@Noria.no / 92068192 for en konfidensiell samtale. Er det full match tar vi raske beslutninger, så send inn din søknad/CV allerede i dag.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Apply before August 31, 2022